' Usahlah dipinta hidup yg mudah, tapi pintahlah hati yg tabah"

Pages

Sunday, 20 March 2016

BERCUTI DI JANDA BAIK!!!

Assalamualikum w.b..cuti sekolah pun berlalu bru nk up cerita minggu lepas..minggu lepas bercuti di janda baik dan tinggal di homestay..Kami bertolak dalam pukul 10 pg dan sampai dalam pukul 1.30 Ptg..Gila lama padahal dr seremban ke pahang je..tp disebabkan musim sekolah kami decide guna jln gombak,,jln lama gitu...Higway JEM sgt!!!!Sampai2 tgk umah" mmmm"..x mcm yg di imaginkan dlm minda..hahha..tp xpe sebab dh lama rancang percutian ni so xleh nk wat gapo dh kan...kadang2 bila kite review dlm internet xkan sama dgn keadaan sebenar..Kena tanya org2 terdekat keadaan sebenar homestay..huhuhu...rasa pi tahun lps lg bgus homestay nya...huhuhuhu..pe2 pun ownernya sgt bgus 3x tpon tanya jd dtg ke x..jgn risau depo dh byr haruslah dtg..huhuhu..sekitar tempat percutian kami sekeluarga..Tahun ni ahli jemaahnya ramai cikit dr next years..air sungai sejuk mandi time hangat2 ni..rasa nikmat..mandi pun rasa nikmat tanpa air klorin..sedap je rasa...

BFDR FAMILY 2016


Aktiviti ptg berbbq dan mandi manda..main badminton sekali..aktiviti riadah setelah penat mandi..



Time balik...Before balik selfie dulu..kenangan terindah..semangat kekeluargaan tu sgt penting dlm sebuah keluarga..love uolls



Homestay ni dekat je.tepi jln pun dh nmpak..buka2 pintu belakang tu terus jumpa sungai..tp air sedikit cetak mybe disebbakan musim panas..so kami pi mndi kat tempat lain..jln kaki cikit..



Happy sgt bila dpt meluahkan masa bersama keluarga....next project bulan 5 plak..InsyaALLAH.. 


Hai uolls..saje gedik try spect mata..x sesuai pakai sebab muka kecik..hahahhahahahaa