' Usahlah dipinta hidup yg mudah, tapi pintahlah hati yg tabah"

Pages

Monday 28 March 2011

*SuAtU kEtIka*musim raya KemBaLi

Inilah family aku...mase nie wktu raya taun 2010..huhuhu..mase nie semua nk berposing la..
aku ader 12 beradik n 19 org ank sedara..ehhh Abah xtgk kamera la plak..xpe2...huhu

Berehat Bersama Family sy!!!

Inilah abah n mak...romantik lg taw...love u so much....tips nk kawin..lau nk cri suami crila yg mcm nie..kekal hingga akhir hayat...Mak malu2..huhu..

 ANK2 sedara aku..tp xramai mse nie..yg lain xdpt dikesan..semua giler glomour...
yang belakang tue tudung colour kuning mira name nye..ank sedara yg sulong...jge yg lain bek2 taw..
peace..:-p
Kita Lihat Yang Lain Plak...
Diorg lagi......yg kecil tue aiyreen....sweets sgt dier...
akak2 n abg ku..tp mse nie ader lg yang xbalik...

HEHHE....ank dara sunti..ngee....tinggal kami 3 org je xkawin lg..yg lain semua dh kawin..
yang tepi tue akak aku...2nd tue adik aku n ak.....lmbt g nk kawin nie..ngeeeeeeeeeee
huhuhuhuhu........Bile agaknye dpt jumpe prince charming yer..sedang menunggu nie..hahhahaha...



akak ku...comel kan..mcm adik dier jugak..ngeee.....dier terlalu baik..luve u jgak..
huhuhu...kami beza 3 taun je..so mang rapat giler..bile akak ku nk kawin nie..nk rase nasi minyak nie..
p/s:Akak cepat la kawin..hehe..nasi minyak memngil ku...

INI aDAlaH aku....






No comments:

Post a Comment