' Usahlah dipinta hidup yg mudah, tapi pintahlah hati yg tabah"

Pages

Tuesday, 14 July 2015

KEK LAPIS SARAWAK!!!

ASSALAMUALAIKUM..ramadhan malam yg ke 28 today..rasa puasa tahun ni cepat sgt..mybe sebab busy keje kot so x terasa sgt ramadhan kali ni..semakin penghujung ramadhan kena tingkatkan usaha amal ibadah lg..InsyaALLAH..semalam iolls dpt kek  sarawak dari boss kak ika..tetiba kak ika bg kek..nah zila kek sarawak..cepat pula dpt..mmg order untuk raya n bawa balik kg...Tp sampai jer kat umah semalam habis dh 1 perisa dh dimkn oleh si kechik humaira..Alaihai x sempat la nk bg tok rasa humaira oii..sekali ngap je budak kechik tu..SOLD OUT!!!!cik la awok ni dpt rasa 1 keping halus jer..sob3xx...Seriusly mmg sedap kek tu..x manis mana pun..sesuai la utk warga tua...hehhee..1 kek ni harga dalam rm20 utk 1 ok..bkn 2 rm20 yer,,beli perisa pelangi n oreo..tp perisa oreo dah SOLD OUT..

Ni perisa pelangi..cantik colournya septi rainbow gitu....^_^


yg colour green ni perisa pelangi..yg ni potong lepas berbka mmg sekali hadap jer si kechik tu mkn..sedap katanya..adik suka la cikla..yela nti next year cikla beli lg ok!!!!



Dan lagi....


Jika berminat boleh contact iolls ok..nti iolls bgtaw kat bos yer..soh orderkan...hehehhee..tp mmg sedap la..made in sarawak..dah yg buatnya pun org sarawak kan..so semalam bg rm40 kat kak ika utk byran kek ni..kira dh halal la yer...So my mom wait ok..kek sarawak khas 4 you..rindunya kt kg...huh cuti pula dpt cikit jer..sedihnya..1st cuti cikit mcm ni,xleh nk apply...

Salam aidilfitri semua..rindunya kat arwah abah...

No comments:

Post a Comment